ke 31.7.2019
Luovan omaelämäkerrallisen kirjoittamiskurssin oppimistehtävä Mieluummin vaikka melodraama kuin keskivertoavioliitto. Olen aivan poikki. Olen laiminlyönyt lähes kaikkea tämän kirjoituksen takia. Huomenna alan vähitellen miettiä, mitä kaikkea olen jättänyt tekemättä. Taidan jättää myös pöydän siivoamatta. Tuvan pöytä on täynnään vanhoja päiväkirjojani ja Vieremän, Iisalmen ja Lapinlahden kirjaston kirjoja.
Kirjoittamistehtävä on ollut tärkeä. Jotain tapahtui kirjoittamisprosessin aikana. Pääsimme Matin kanssa ulos negatiivisen vuorovaikutuksen kehästä.
Sisältö:
1. Ei saa jäädä tuleen makaamaan, oppimistehtävä 1A, päiväkirja-analyysi kolmen päiväkirjan merkinnöistä Matin ja minun suhteen alkuajoilta. Aloitimme salasuhteena ja sekös jos mikä löi meihin häpeäleiman.
2. Pettäminen, oppimistehtävä 2A ja B, muiden tarinat oman tarinan taustalla
3. Intohimo, oppimistehtävä 3, kirjoita fiktioksi
4. Urpo, Turpo ja porno, oppimistehtävä 4, oppimispäiväkirja
5. Merkityt lähteet
6. Tausta-aineistot
7. Liite: Honkaharjun tansseista poimittua
Motto: ”Voi mikä urpo! Voi mikä rakastettava urpo, suloinen pölhö-Kustaa Varpaisjärven Korpisen kylän Itäkoskelta läheltä Rautavaaran rajaa! Eihän tällaista viatonta hölmöä, korven kasvattia voi kun rakastaa.”
[Vanhempi teksti] « [Sisällysluettelo] » [Uudempi teksti] | [Haku] | [Sivun yläosaan]